Arda Turan Fan
egzersiz Adszav

Arda Turan Fan


 
AnasayfaKapıKayıt OlGiriş yap
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
Google Translate
English French German Italian Japanese Chinese Russian Spanish
Facebook Adresimiz
Arda Turan Menü
ArDaTuRaN Menü

Takvim
Günlük Burç
Kimler hatta?
Toplam 2 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 2 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 31 kişi Çarş. Ağus. 24, 2016 10:21 pm tarihinde online oldu.
En son konular
» Şekilli Şiir Nasıl Oluşturulur?
egzersiz Icon_minitimeÇarş. Şub. 16, 2011 10:28 am tarafından suskun yüreğim

» arda kewell baros
egzersiz Icon_minitimeSalı Kas. 16, 2010 9:24 pm tarafından *kewell.baros*

» Harry Kewell :)
egzersiz Icon_minitimeSalı Kas. 16, 2010 9:22 pm tarafından *kewell.baros*

» Üye Olamayanların Çözüm Merkezi
egzersiz Icon_minitimePtsi Eyl. 06, 2010 6:37 pm tarafından Misafir

» Gel Desem Sana
egzersiz Icon_minitimeÇarş. Eyl. 01, 2010 10:06 am tarafından ArDaKoLiG

» Rüya
egzersiz Icon_minitimePaz Ağus. 29, 2010 7:18 pm tarafından aRda'm_-bukéT

» Bennn geldiimmmm :)
egzersiz Icon_minitimeCuma Ağus. 20, 2010 1:38 pm tarafından gizemturan

» meRhaBa
egzersiz Icon_minitimePerş. Ağus. 19, 2010 3:49 pm tarafından ARDA ve GS hastası Nurten

» Meraba :)
egzersiz Icon_minitimePerş. Ağus. 19, 2010 3:48 pm tarafından ARDA ve GS hastası Nurten

» Rakiplerimiz belli oldu
egzersiz Icon_minitimeÇarş. Ağus. 18, 2010 3:49 pm tarafından ultrarda

» Buketten aRdaya :)
egzersiz Icon_minitimeSalı Ağus. 17, 2010 2:18 pm tarafından aRda'm_-bukéT

» Sitemizin Yeni Teması Nasıl?
egzersiz Icon_minitimePtsi Ağus. 16, 2010 1:42 pm tarafından gizemturan

» doğum günlerinin gizimli karŞılığı
egzersiz Icon_minitimeÇarş. Ağus. 11, 2010 4:42 pm tarafından ARDA ve GS hastası Nurten

» BunLaRDa bnden bideneme >>> 3 tane
egzersiz Icon_minitimeÇarş. Ağus. 11, 2010 10:56 am tarafından chuseyins

» Uzun Bir Aradan Sonra Tekrar
egzersiz Icon_minitimeSalı Ağus. 10, 2010 6:29 pm tarafından ARDA ve GS hastası Nurten

» Aklıma Bir Fikir Geldi
egzersiz Icon_minitimePtsi Ağus. 09, 2010 10:16 am tarafından gizemturan

» Doğum gününüze göre hangi hayvansınız?
egzersiz Icon_minitimeCuma Ağus. 06, 2010 5:08 pm tarafından chuseyins

» Beni Kaybettin
egzersiz Icon_minitimeCuma Tem. 30, 2010 2:30 pm tarafından ultrarda

» Dikkat ..! Bu soruların cevabını bilecek Kendine GüveneN ardaturan.forumotions.net'li Aranıyor..!
egzersiz Icon_minitimeCuma Tem. 23, 2010 2:16 pm tarafından #Arda_MeRvE_Milan#

» Arda mı Edward mı?
egzersiz Icon_minitimePtsi Tem. 19, 2010 2:00 pm tarafından #Arda_MeRvE_Milan#


Paylaş
 

 egzersiz

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
gizemturan
Yönetici
Yönetici
gizemturan

Kadın
Mesaj Sayısı : 7592
Yaş : 24
İş/Hobiler : öğrenci / aRdA*mmM ,
Takımı : egzersiz 47881110
Ruh Halim : egzersiz Asik10
Kayıt tarihi : 15/07/08

egzersiz Empty
MesajKonu: egzersiz   egzersiz Icon_minitimeÇarş. Tem. 15, 2009 11:12 pm

egzersiz Egzersiz1Düzenli bir şekilde egzersiz yapan bireylerin yaşam enerjileri artar, kendilerini daha iyi hisseder ve daha iyi görünürler. Yaşam boyu egzersiz yapmak, kalp ve damar hastalıkları, tansiyon yüksekliği ve ileri yaşlarda kemik yoğunluğunun azalması gibi sorunları azaltır. Başka türlü spor yapma olanağı olmasa bile her gün, hiç değilse gün aşırı en az 30 dakika hızlı tempoda yürüyüş yapmak da iyi bir egzersizdir. Gebelik, doğum sonrası ve menopoz dönemlerinde kadınlar için egzersiz yapmak daha da önemlidir. Ancak egzersiz yapmak bir yaşam biçimiegzersiz Yuruyus olmalıdır. Birey günlük hayatını programlarken temel gereksinimleri arasında egzersize de yer açmış olmalıdır. Daha önceden hiç egzersiz yapmamış bir kişi hareketli yaşama geçerken sorun yaşayabilir, ancak bu geçiş döneminin ardından kendi bedenindeki değişiklikleri ve bunun önemini kavrayarak egzersizi hayatının bir parçası haline getirecektir.
egzersiz Egzersiz
Düzenli egzersiz yapmak kas gücü ve bedensel esnekliğin yanı sıra kalp damar sistemini güçlendirerek dayanıklılığı da arttırır. Egzersiz akıl ve ruh sağlığı açısından da faydalıdır. Düzenli egzersizle kişi gerilimini azaltabilir, günlük baskılardan uzaklaşabilir ve zihnini zinde tutabilir.


egzersiz Yuzme1İdeal tartıya ulaşmak veya sabit tutmak için de egzersizden faydalanılabilir. Koşmak, yüzmek, tenis oynamak, bisiklete binmek, basketbol, voleybol, futbol, handbol gibi sporlar bedensel çalışmanın yoğun olduğu sporlardandır.



egzersiz Bisiklet

Egzersiz yapmak için zaman ya da başka koşullar nedeniyle olanak olmadığı düşünüldüğünde, gün içindeki zorunlu hareket egzersize dönüştürülebilir. Özel araç yerine toplu taşıtları tercih etmek, gidilecek yere varmadan bir kaç durak önce inip yola hedefe kadar hızlı bir yürüyüş eklemek, asansöre binmek yerine merdivenleri kullanmak, dans etmek hatta hızlı yürüyüşle alışveriş yapmak dahi hafif formda egzersiz yerine geçebilir.



egzersiz Body1

Belli bir program dahilinde ve profesyonel yardım almadan egzersiz yapılacaksa bilinmesi gereken bazı kurallar vardır. Daha önce hiç egzersiz yapmamış olanlar gün aşırı 10 dakika gibi sürelerle başlamalı ve bunu zaman içinde en az 30 dakika olacak şekilde arttırmalıdırlar. Egzersiz öncesinde yumuşak ve yavaş hareketlerle gererek kaslar ısıtılmalıdır. Ani hareketler ve aşırı yüklenme özellikle daha önceden alışık olmayan bireylerde spor yaralanmalarına neden olabilir. Bilinçsizce yapılan aşırı egzersiz ise sağlık için hareketsizlik kadar zararlıdır.



egzersiz Diyet4

Bilinen bir kronik hastalığı olanlar, egzersiz programlarına başlamadan önce kendilerini izlemekte olan hekime başvurmalıdırlar. Egzersizle birlikte gelen şiddetli göğüs ağrısı ve nefes darlığının kalp hastalığı belirtisi olabileceği bilinmelidir. Açık havada yapılacak sporlar için hava kirliliğinin yoğun olmadığı ortamları seçmek dikkat edilmesi gereken bir diğer önemli noktadır.

egzersiz Bilgisayar
Bedenimiz varolma aracımızdır. Egzersiz sırasında olduğu kadar gündelik yaşamımız sırasında da onu yanlış hareketle gelecek zararlardan korumamız gerekir. Uzun süre aynı şekilde durarak çalışmak zorunda kalındığında zaman zaman çalışmaya ara vererek gezinmek, oturuluyorsa kalkıp dolaşmak, kas yorgunluğunu azaltır. Ağır bir şey kaldırırken belden öne eğilmek yerine, çömelerek ağırlığı bedenin değişik bölümlerine paylaştırmak, belimizi korumak açısından önemlidir. Araçsız ve özel bir teknik kullanmadan yetişkin bir kadının kaldıracağı yük 15 kg.’ı, yetişkin bir erkeğin kaldıracağı yük ise 25 kg.’ı geçmemelidir. Kullanılan ayakkabı, doğal bel kavsini destekler nitelikte hafif topuklu olmalıdır. Uzun süre oturularak yapılan işlerde oturulan koltuk ya da sandalye bel boşluğunu desteklemelidir. Ayakları dayamak için yükseltici basamak bulunmalıdır. Çalışılan masalar, tezgahlar ergonomik yükseklikte olmalıdır.

____________________
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

●●ѕα∂є¢є ѕєη...αя∂αм
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ardaturan.forumotions.net
x_chadlaq_x
Yönetici
Yönetici
x_chadlaq_x

Kadın
Mesaj Sayısı : 3806
Yaş : 24
Nerden : (AnTaLyA)
İş/Hobiler : Öğrenci-Bilgisayar
Lakap : leyla artistt
Takımı : egzersiz 47881110
Ruh Halim : egzersiz Manyak10
Kayıt tarihi : 22/05/08

egzersiz Empty
MesajKonu: Geri: egzersiz   egzersiz Icon_minitimeC.tesi Ağus. 15, 2009 9:29 pm

saol cnm

____________________
egzersiz Umitkantarcilar14horz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ardaturan.forumotions.net
 
egzersiz
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Arda Turan Fan :: Eğlence :: Ardacılara Sağlık Bilgisi-
Buraya geçin: